Kontakt:

+48 667 766 445

sklep_janikowo@wp.pl

Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE:

Każdy sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta. Okres gwarancji podany jest w treści aukcji. Reklamację należy zgłosić niezwłocznie po wykryciu usterki. Reklamację można zgłaszać telefonicznie lub przez e-mail. Uszkodzoną rzecz należy dostarczyć do naszego magazynu z opisem usterki i danymi kontaktowymi.

 

Prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności kuriera Wszelkie roszczenia z tytułu uszkodzenia przesyłki przyjmujemy wyłącznie z protokołemNie uwzględniamy reklamacji po przyjęciu uszkodzonej paczki

 

  1. Gwarancja ważna jest z dokumentem potwierdzającym zakup.
  2. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek niewłaściwego podłączenia naszego produktu.
  3. Koszt montażu i demontażu ponosi kupujący.
  4. Części samochodowe muszą być montowane przez warsztat, w przypadku zgłoszenia reklamacji wymagany jest dokument potwierdzający montaż części w warsztacie.
  5. Samodzielny montaż części powoduje utratę gwarancji na dany towar.

 

 

Zwroty:

Do zwracanego towaru proszę dołączyć kartę z danymi kontaktowymi i numerem konta. Bez takiej informacji nie będziemy w stanie dokonać zwrotu pieniędzy.

Zwrotowi podlegają tylko części nie używane w orginalnym  nie uszkodzonym opakowaniu.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl